به مهر آریا پلیمر پارس خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جزئیاتی از خودروهای جدید ایران خودرو که وارد بازار می شوند

جزئیاتی از خودروهای جدید ایران خودرو که وارد بازار می شوند
خودروی سواری در کلاس ابعادی C و با برند ایران‌خودرو در سال آینده تولید خواهد شد.

نقشه راه توسعه محصول ایران خودرو برمبنای طراحی پلتفرم ملی و تولید خودروهایی درکلاس‌های ابعادیC و B برای توسعه خودروهای سواری، هاچ بک، ‌کراس اوور و خودرو برقی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و کسب سهم مناسب از بازارداخلی و صادراتی تدوین شده است.

به گزارش عصر ایران کیانوش پورمجیب معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در این‌باره گفت: ‌در این نقشه راه، انواع موتورهای کم مصرف و گیربکس‌های دستی و اتوماتیک شش دنده در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ‌براساس پلتفرم بومی‌سازی شده، خودرویی درکلاس ابعادیC با استانداردهای ایمنی یورو NCAP سه ستاره و با مصرف سوخت و آلایندگی مطابق با استانداردهای روز کشور از سال آینده تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

پورمجیب از آغاز طراحی محصول در کلاس شاسی بلند و کراس اوور بر روی پلتفرم ملی ایران خودرو در سال جاری خبرداد و اظهار کرد: ‌پروژه p535 که یک کراس اوور ساخت داخل است که در دوسال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

وی همچنین اظهار کرد: خودروی سواری در کلاس ابعادی C و با برند ایران‌خودرو در سال آینده تولید خواهد شد.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو خاطرنشان کرد: طبق نقشه راه توسعه محصول این شرکت، تولید خودروهای برقی در دستور کار قرار گرفته که در اولین گام خودروی دنا پلاس در مدت یک سال و نیم آینده به نیروی محرکه برقی مجهز خواهد شد.

پورمجیب با اشاره به استقبال مردم از خودروهای دنده اتوماتیک گفت: دنا پلاس اتوماتیک از ابتدای سال آینده به بازار عرضه می شود و 207 با دنده اتوماتیک نیز در نیمه نخست سال 99 آماده تولید خواهد بود.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو تصریح کرد: 207 و دنا پلاس در راستای هدف کاهش مصرف سوخت و راحتی راننده در سال آینده به فرمان برقی مجهز می‌شوند.

وی اظهار کرد: محصول 207 با سقف پانوراما و دنده دستی تا پایان امسال و با استاندارد آلایندگی یورو 5 وارد بازار خواهد شد.

پورمجیب درخصوص تولید خودروهای پایه گازسوز نیز گفت: ایران خودرو در نظر دارد تا به منظور ارتقاء رضایت مشتریان و افزایش حجم مفید صندوق عقب خودروهای دوگانه سوز، با اعمال تغییرات در پلتفرم خودروهای سمند، پارس و حتی رانا، مخازن گاز را از داخل صندوق عقب به کف خودروها منتقل کند.

وی همچنین تاکید کرد: تولید موتورهای کم مصرف سه‌سیلندر در نقشه راه ایران خودرو پیش بینی شده و این پروژه در مرحله امکان‌سنجی فنی و اقتصادی است.

سایت خبری عصر ایران
۲ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۴۰
تعداد کلیک: ۱,۲۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت مهر آریا پلیمر پارس می‌باشد.