به مهر آریا پلیمر پارس خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ایران با لغو تحریم ها به قطب تولید خودرو در منطقه تبدیل می شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:با لغو تحریم ها و سرمایه گذاری شرکت های بنام دنیا در صنعت خودرو ایران می تواند در آینده نزدیک به قطب تولید خودرو در منطقه تبدیل شود.

موید حسینی صدر  در گفت وگو با پایگاه خبری «عصرخودرو» با بیان اینکه تحولات خوبی در صنعت خودرو در حال اتفاق است، گفت:با توجه به لغو تحریم ها بسیاری از شرکت های خارجی برای حضور در ایران و همکاری با خودروسازان داخلی اعلام آمادگی کرده اند .

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: برخی از خودروسازان معتبر جهانی همکاری مشترک  با خودرو سازان داخلی کشورمان  و سرمایه گذاری را شروع کرده اند که از آن جمله  می توان به کشورهایی ازجمله کره، فرانسه و برخی کشورهای غربی اشاره کرد.

وی افزود:با توجه به اینکه  بازار خودرو ایران یک بازار بکر محسوب می شود  و در کشور ما سالانه حدود یک  میلیون دستگاه خودرو تولید می شود و همین میزان هم توانایی صادرات به کشورهای منطقه را داریم. خودروسازان بنام دنیا با لغو تحریم ها ابراز تمایل برای مشارکت و سرمایه گذاری کرده اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ایران می تواند نقطه تولید انبوه خودرو باشد گفت:تنها مانع حضور خودروسازان به نام دنیا برای سرمایه گذاری در کشور وجود تحریم ها  بود و با لغو تحریم ها دیگر مانعی وجود نخواهد داشت. باید وزارت صنعت،معدن و تجارت و مسئولان صنعت خودرو با کار کارشناسی و دقیق می توان کاری کنند تا شاهد این باشیم که ایران قطب تولید خودرو در منطقه شود.

سایت عصر خودرو
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ۱۴:۲۲
تعداد کلیک: ۱,۸۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت مهر آریا پلیمر پارس می‌باشد.